DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Godnoken
Inlägg: 820
Blev medlem: 2012-09-15

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Godnoken »

Cirith Ungol skrev:Hammarby/Leksands IF som förening(ar) bryr jag mig inte ett dugg om, däremot kräks jag i munnen varje gång jag ser eller hör deras fans. Hela skiten luktar självgodhet, storhetsvansinne och hipsters. De är så jävla måna om att de är så speciella och unika när de alla egentligen är en grupp konformister.
:!:
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Användarvisningsbild
Cirith Ungol
Inlägg: 415
Blev medlem: 2014-05-21

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Cirith Ungol »

Fan, Haris har inget flyt denna säsong.
#10
Inlägg: 13626
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: DIF Fotboll

Inlägg av #10 »

Skönt med 3 p
Användarvisningsbild
Cirith Ungol
Inlägg: 415
Blev medlem: 2014-05-21

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Cirith Ungol »

Otroligt skönt, synd med stolpträffen bara, hade varit skönt med en 2-0-vinst så man slapp vara nervös sista minuterna. Ska en basketspelare frälsa oss i år?
Användarvisningsbild
diftobbe89
Inlägg: 4778
Blev medlem: 2008-11-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF Fotboll

Inlägg av diftobbe89 »

Härliga Djurgår'n.
Spela fult
Användarvisningsbild
Malto
Inlägg: 1302
Blev medlem: 2012-07-22

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Malto »

Såg stabilt ut.
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: DIF Fotboll

Inlägg av pulverapa »

Fy Fan va skönt. Bara konstatera, hur jag än snackar och jiddrar, när DIF vinner i fjärde omgången i fotboll måste man gräva fram Sörens kasse mot Leksand för att hitta liknande känsla/urladdning. DIF är 365 dagar om året. Ingen annan klubb är i närheten av oss.
Användarvisningsbild
Godnoken
Inlägg: 820
Blev medlem: 2012-09-15

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Godnoken »

Riktigt kul att Arvidsson har levererat bättre än förväntat i början på den här säsongen. Visst, en rejäl skopa tur på de här två mållinje räddningarna men jag tycker ändå att han har ett jävla go jämfört med förra säsongen.

Andersson har tyvärr inte alls hittat rätt än. Dålig kemi med de flesta vad det verkar.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Användarvisningsbild
dutti
Inlägg: 518
Blev medlem: 2010-09-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Fruängen

Re: DIF Fotboll

Inlägg av dutti »

Godnoken skrev:Riktigt kul att Arvidsson har levererat bättre än förväntat i början på den här säsongen. Visst, en rejäl skopa tur på de här två mållinje räddningarna men jag tycker ändå att han har ett jävla go jämfört med förra säsongen.

Andersson har tyvärr inte alls hittat rätt än. Dålig kemi med de flesta vad det verkar.
Håller med, känns som att hans demonräddningar bara är ett resultat av hans slit dessa matcher. Just nu känns det skönt att ha han där.

Delar det skönaste klippet från derbyt med er också - https://www.youtube.com/watch?v=-vAYd5e_WlI . Blir ju inte mer tydligt än så...
Du är med oss överallt, Stefan.
Användarvisningsbild
dutti
Inlägg: 518
Blev medlem: 2010-09-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Fruängen

Re: DIF Fotboll

Inlägg av dutti »

För övrigt, är det någon som hänger på 11433-forumet? Har väntat på att få kontot aktiverat ett par dagar, men admins verkar inte vara så jävla heta på gröten att släppa in folk.
Du är med oss överallt, Stefan.
Donkels
Inlägg: 1434
Blev medlem: 2011-10-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Donkels »

dutti skrev:För övrigt, är det någon som hänger på 11433-forumet? Har väntat på att få kontot aktiverat ett par dagar, men admins verkar inte vara så jävla heta på gröten att släppa in folk.
Du måste i ord och handling bevisa att du är en rättrogen annars blir du aldrig insläppt där
Användarvisningsbild
Rojk
Inlägg: 808
Blev medlem: 2012-06-29
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Huddinge

DIF Fotboll

Inlägg av Rojk »

dutti skrev:För övrigt, är det någon som hänger på 11433-forumet? Har väntat på att få kontot aktiverat ett par dagar, men admins verkar inte vara så jävla heta på gröten att släppa in folk.
Tror jag har väntat i två år snart, trots rekommendationer.
It's easier to be an asshole to words than to people
Användarvisningsbild
dutti
Inlägg: 518
Blev medlem: 2010-09-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Fruängen

Re: DIF Fotboll

Inlägg av dutti »

Det är så jävligt eller? Helvete vad färsk jag känner mig.
Du är med oss överallt, Stefan.
KJL
Inlägg: 136
Blev medlem: 2015-01-29
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF Fotboll

Inlägg av KJL »

Just nu håller vrak på att förlora på Swedbank stadion vilket är helt enligt plan. Men GIF har 3-1 mot Örebro samtidigt... Hur f.n ska detta gå i nästa omgång? Är GIF i toppform eller bara ett hypat västernorrlandsbajen? Vet inte riktigt om jag orkar titta på söndag. Kul att kunna glädja sig åt grönvit förlust ikväll iaf, man får vara glad för det lilla...
Användarvisningsbild
Godnoken
Inlägg: 820
Blev medlem: 2012-09-15

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Godnoken »

Någon som vet varför bröderna El-Zein aka Skilltwins inte lirar i U19 längre? Kan inte se dom i laguppställningen och jag har inte hört någonting om dom efter att dom gick över till Djurgården förra året.

Såg ju på förhand otroligt intressanta ut och båda två är sedan födseln Djurgårdare så man kan ju undra hur dom försvann så snabbt. Tog Youtube intresset över?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Skriv svar